Manta Bressol

Quan va nèixer l'Eric li vaig fer una manteta pel llit de bressol, es una mida que va molt bé per anar amb el cotxet a passejar

Comentarios

Entradas populares de este blog

20. Everyday Wear de Ottobre , El Racó de la peque

Mi primer vestido COCO de Tilly and the Buttons