LA MEVA NOVA ADQUISICIÓ
 
Dies enrere estava a la llibreria mirant revistes i llibres, i vaig veure aquest llibre que em va agradar, o sigui que vaig decidir fer-me un regalet! És un llibre de Miriam Dornemann de l'Editorial Drac titulat "Bolsos de Tela con diseños fantàsticos". El podeu trobar a les llibreries o a la seva pàgina web clican aqui.
 
La veritat és que és un bon llibre! Està ple de bosses i bolsos que són fàcils de realitzar per les mil i una cites que una dona pugui tenir.
 
Properament us adjuntare algun treball que estic fent... fins aviat!!
 

MI NUEVA ADQUISICIÓN

Días atrás estaba en la librería mirando revistas y libros, y vi este libro que me gusto, o sea que decidí hacerme un regalito! Se titula "Bolsos de Tela con diseños fantásticos" de Miriam Dornemann de la Editorial Drac. Lo podeis encontrar en las librerias o en su pàgina web clicando aqui.

La verdad es que es un buen libro! Está lleno de bolsas y bolsos que son fáciles de hacer por las mil y una citas que una mujer pueda tener.
 
En breve os adjunto un trabajo que estoy realizando....Hasta Pronto!!

 

Comentarios

Entradas populares de este blog

FALDILLA XIC / FALDA XIC

Ya llega el calor!!! Bolsa Playa

COIXI MANTA VEHICLES / COJÍN MANTA VEHICULOS